Η εκμάθηση του SEO, δηλαδή το να μάθει κανείς τι είναι SEO, μπορεί να φαίνεται πολύ δύσκολη υπόθεση. Είναι ένα περίπλοκο θέμα και ο κλάδος είναι γεμάτος παραπληροφόρηση. Αλλά με λίγο χρόνο, προσπάθεια και τον σωστό οδικό χάρτη, είναι κάτι που μπορεί να μάθει ο καθένας.
Εδώ είναι ο οδικός χάρτης που θα καλύψουμε σε αυτόν τον οδηγό:
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.
Μάθετε βασικές αρχές SEO
Θεωρώντας ότι είστε ήδη εξοικειωμένοι με τα βασικά του SEO, ξεκινάμε με την παρουσίαση σημαντικών εννοιών. Πρέπει να κατανοήσετε πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης και τις τέσσερις κύριες πτυχές του SEO.
Πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης
Οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν βρίσκοντας περιεχόμενο και αποθηκεύοντάς το σε μια μεγάλη βάση δεδομένων που είναι γνωστή ως ευρετήριο. Σκεφτείτε το ως μια βιβλιοθήκη, αλλά μια βιβλιοθήκη που αποθηκεύει ιστοσελίδες αντί για βιβλία. Όταν εκτελείτε μια αναζήτηση, η μηχανή αναζήτησης βρίσκει και επιστρέφει αντίστοιχα αποτελέσματα από το ευρετήριο. Αυτές οι σύνθετες διαδικασίες, που είναι γνωστές ως αλγόριθμοι αναζήτησης, κατατάσσουν τα αποτελέσματα.
Έτσι, όταν αναζητάτε κάτι στο Google, δεν αναζητάτε ολόκληρο τον ιστό. Ψάχνετε μόνο τις σελίδες στο ευρετήριο της Google.
Αυτό έχει σημασία για έναν απλό λόγο:
Εάν δεν είστε στο ευρετήριο της Google, δεν μπορείτε να καταταγείτε στα αποτελέσματα αναζήτησής της. Για να βγείτε σε αυτά τα αποτελέσματα, πρέπει είτε η Google να σας βρει από μόνη της ή εσείς να καταταγείτε σε αυτήν.
Η Google δημιουργεί το ευρετήριό της από δύο κύριες πηγές:
- Sitemaps – Ένα sitemap (χάρτης ιστότοπου) είναι ένα αρχείο που περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές σελίδες στον ιστότοπό σας που θέλετε να βρουν οι μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να υποβάλετε τον χάρτη του ιστότοπού σας στην Google για να του πείτε ότι υπάρχουν οι σελίδες σας.
- Σύνδεσμοι από γνωστές ιστοσελίδες – Η Google έχει ήδη δισεκατομμύρια σελίδες στο ευρετήριό της. Εάν λάβετε έναν σύνδεσμο από μία από αυτές τις σελίδες, η Google μπορεί να “ακολουθήσει” τον σύνδεσμο για να ανακαλύψει τη σελίδα σας.
Η Google μπορεί να ανακαλύψει νέες σελίδες της ιστοσελίδας σας «ακολουθώντας» συνδέσμους από γνωστές σελίδες προς αυτήν. Μπορεί όμως να κάνει και το αντίστροφο. Μπορεί να ανακαλύψει νέες τρίτες ιστοσελίδες «ακολουθώντας» συνδέσμους από τον ιστότοπό σας.
Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι η Google έχει ήδη την αρχική σελίδα του ιστολογίου σας στο ευρετήριό της. Εάν προσθέσετε έναν εσωτερικό σύνδεσμο σε μια νέα ανάρτηση ιστολογίου από εκεί, η Google μπορεί να “ακολουθήσει” αυτόν τον σύνδεσμο για να βρει την ανάρτηση.
Σχόλιο
Μπορείς να απευθυνθείς στην Konet για να σου δηλώσει αυτή άμεσα όλες τις σελίδες του ιστοτόπου σου στην Google, την Bing και όποια μηχανή αναζήτησης θες!
Έρευνα λέξεων-κλειδιών
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι η διαδικασία εύρεσης αυτού που αναζητούν οι πελάτες σας. Είναι σημαντικό γιατί δεν θα σας ανακαλύψουν εάν οι άνθρωποι δεν αναζητούν τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε.
Δυστυχώς, η Google δεν κάνει ακριβώς αυτές τις πληροφορίες προσβάσιμες. Υπάρχουν όμως αρκετοί τρόποι για να τις ανακαλύψετε. Ένας από αυτούς είναι να βρείτε λέξεις-κλειδιά είναι με ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών. Για να το χρησιμοποιήσετε, εισαγάγετε ένα ή μερικά γενικά θέματα που σχετίζονται με τον κλάδο σας, πατήστε αναζήτηση και, στη συνέχεια, μεταβείτε σε μία από τις αναφορές για λέξεις-κλειδιά. Θα δείτε τον μηνιαίο όγκο αναζητήσεων των λέξεων-κλειδιών και μερικές άλλες μετρήσεις SEO.
Βεβαίως, τα νούμερα που εμφανίζουν τα εργαλεία εξερεύνησης λέξεων-κλειδιών είναι κατ’ εκτίμηση. Αυτό συμβαίνει διότι τα πραγματικά νούμερα τα γνωρίζει μόνο η εκάστοτε μηχανή αναζήτησης. Τα εργαλεία υπολογίζουν την επισκεψιμότητα που λαμβάνουν ιστότοποι που τους παρέχουν δεδομένα και μέσω αυτών βγάζουν τις μετρήσεις κίνησης για κάθε λέξη-κλειδί. Αν και τα νούμερα δεν είναι απόλυτα ακριβή, είναι ένας πολύ καλός δείκτης για το πόση επισκεψιμότητα μπορείτε να πάρετε εάν καταταγείτε στην κορυφή.
Σχόλιο
Θες να μάθεις τις λέξεις-κλειδιά της ιστοσελίδας σου και των ανταγωνιστών σου; Στην Konet μπορούμε να σου ετοιμάσουμε ένα report με όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι.
SEO στη σελίδα (on-page SEO)
Το on-page SEO (SEO στη σελίδα) είναι το σημείο όπου βελτιστοποιείτε το περιεχόμενο της κάθε ξεχωριστής σελίδας σας για να κατατάσσεστε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Περιστρέφεται σε μεγάλο βαθμό γύρω από την κατανόηση του αν δίνεις στους “αναζητητές” (αυτούς δηλαδή που κάνουν τις αναζητήσεις) αυτό που ψάχνουν. Αυτή η διαδικασία είναι γνωστή ως βελτιστοποίηση για πρόθεση αναζήτησης (search intent).
Για παράδειγμα, αν κοιτάξουμε τα κορυφαία αποτελέσματα για τη λέξη-κλειδί “best keyboards 2023”, βλέπουμε ότι είναι όλες αναρτήσεις ιστολογίων που συγκρίνουν κορυφαίες επιλογές:
Αυτό μας λέει αφενός ότι, παρόλο που οι “αναζητητές” θέλουν να αγοράσουν ένα πληκτρολόγιο (keyboard), εξακολουθούν να σταθμίζουν τις επιλογές τους και δεν είναι αρκετά έτοιμοι να αγοράσουν. Αφετέρου μας λέει ότι αυτά τα blog posts κάνουν καλύτερο SEO από τα e-shops. Ως αποτέλεσμα, θα ήταν δύσκολο να ταξινομήσετε μια σελίδα προϊόντος ηλεκτρονικού εμπορίου για αυτό το ερώτημα (query). Δεν είναι αυτό που θέλουν όσοι χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης.
Σχόλιο
Το ότι βρήκες αυτό το άρθρο είναι αποτέλεσμα του on-page SEO. Μπορείς να απευθυνθείς στην Konet για να σε βοηθήσει με το on-page SEO της ιστοσελίδας σου.
Link building (δημιουργία συνδέσμων)
Η δημιουργία συνδέσμων είναι η διαδικασία απόκτησης backlinks από άλλους ιστότοπους στον ιστότοπό σας. Είναι σημαντικό γιατί τα backlinks είναι ένας από τους τρεις κορυφαίους παράγοντες κατάταξης της Google.
Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που υπάρχει μια σαφής συσχέτιση μεταξύ της σύνδεσης ιστότοπων και της οργανικής επισκεψιμότητας:
Ωστόσο, δεν είναι όλοι οι σύνδεσμοι ισάξιοι. Οι σύνδεσμοι από σχετικούς και υψηλής ποιότητας ιστότοπους συνήθως κινούν περισσότερο τη βελόνα από τους συνδέσμους από άσχετους και χαμηλής ποιότητας ιστότοπους. Με άλλα λόγια, εάν ο ιστότοπός σας αφορά τον τουρισμό, ένας σύνδεσμος από έναν ιστότοπο σχετικά με τα τουριστικά καταλύματα πιθανότατα θα επηρεάσει θετικά την κατάταξη περισσότερο από ότι ένας σύνδεσμος από ιστότοπο σχετικό με τα έπιπλα.
Σχόλιο
Το Link Building είναι μία απαιτητική δουλειά. Σιγουρέψου ότι απευθύνεσαι σε πραγματικά ειδικούς για να μην χάσεις χρήματα και κάνεις ζημιά στην καταταξή σου.
Τεχνικό SEO (Technical SEO)
Το τεχνικό SEO διασφαλίζει ότι οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google μπορούν να βρουν, να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενό σας. Αν δεν μπορούν να κάνουν και τα τρία αυτά πράγματα, είναι απίθανο οι σελίδες σας να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτά τα τρία πράγματα με περισσότερες λεπτομέρειες.
- Εύρεση – Η Google πρέπει πρώτα να μάθει ότι υπάρχει η σελίδα σας και πού να τη βρει.
- Ανίχνευση – Η Google χρειάζεται πλέον άδεια για να ανιχνεύσει τη σελίδα σας. Εκεί είναι όπου ένα πρόγραμμα υπολογιστή κατεβάζει το περιεχόμενο της σελίδας.
- Ευρετήριο – Η Google χρειάζεται πλέον άδεια για να προσθέσει τη σελίδα σας στο ευρετήριό της.
Μπορείτε να λύσετε το πρώτο μέρος της διαδικασίας διασφαλίζοντας ότι η σελίδα σας έχει συνδέσμους από άλλες γνωστές σελίδες στον ιστότοπό σας και ότι έχετε δημιουργήσει χάρτη ιστότοπου τον οποίο έχετε υποβάλει.
Όσον αφορά την ανίχνευση και την ευρετηρίαση, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν εμποδίζετε την Google να κάνει κάποιο από αυτά τα πράγματα. Αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας ένα αρχείο που ονομάζεται robots.txt (crawling) και ένα meta tag (μετα-ετικέτα) που ονομάζεται meta robots (indexing).
Σχόλιο
Το Technical SEO είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι για την διαδικτυακή παρουσία σου. Βεβαιώσου ότι όλες οι σελίδες σου μπορούν να γίνουν indexed. Αν δεν ξέρεις πως, ρώτα μας.
Κάντε τις γνώσεις σας στην πράξη
Αφού είδαμε στη θεωρία τι χρειαζόμαστε, είναι ώρα να τα εφαρμόσουμε τις γνώσεις στην πράξη. Εδώ όμως είναι το δύσκολο κομμάτι.
Για παράδειγμα, όταν το 2010 ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με το SEO, δημιουργήσαμε έναν ιστότοπο που έβγαινε στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Είχε όλες τις προδιαγραφές για να παρεί καλή θέση στα SERP (Search Engine Page Results). Είχαμε κάνει έρευνα στις λέξεις-κλειδιά και είχαμε ασχοληθεί με το Link Building. Παράλληλα, ήμασταν σίγουροι μέσω του Technical SEO ότι όλες οι μηχανές αναζήτησης μπορούσαν να προσπελάσουν απρόσκοπτα τον ιστότοπό μας.
Παρακάτω είναι η ιστοσελίδα μας όπως αυτή εμφανιζόταν τον Οκτώβριο του 2012. Αυτή η έκδοση του ιστότοπού μας είχε πάρα πολύ καλές θέσεις στην Google.
Όμως, με τον καιρό η Google άλλαξε τον αλγόριθμό της και βρεθήκαμε χαμηλότερα στα αποτελέσμα αναζήτησης.
Αναζητώντας την αιτία καταλάβαμε ότι δεν είχαμε δουλέψει αρκετά με το on-page SEO. Έπρεπε να αλλάξουμε προσέγγιση για να μπορούμε να δημιουργήσουμε ποιοτικότερο περιεχόμενο.
Αυτό σε συνδυασμό με τη συνεχή βελτίωση των άλλων παραγόντων, βοήθησε τον ιστότοπό μας να ανακάμψει και να επανέλθει σε υψηλές θέσεις στην αναζήτηση.
Σχόλιο
Τα βασικά κομμάτια του SEO παραμένουν απαράλλακτα. Τα ειδικά όμως, που κάνουν τη διαφορά, αλλάζουν αρκετές φορές το χρόνο. Εάν δεν τα παρακολουθείτε συνεχώς, είναι πιθανό να χάσετε θέσεις στην κατάταξη.
Εμβαθύνετε τις γνώσεις σας για το SEO
Το αρχαίο Ελληνικό “Γηράσκω αεί διδασκόμενος” μπορεί να έχει εφαρμογή σήμερα στις γνώσεις σας για το SEO.
All Round SEO
Το SEO έχει πολλές πτυχές και είναι ένα θέμα είναι πολύ ευρύ. Δύσκολο (ή καλύτερα, αδύνατο) κάποιος να ξέρει όλες τις πτυχές του. Μπορείτε όμως να διαβάσετε και να πειραματιστείτε ώστε να αποκτήσετε περισσότερες γνώσεις για αυτό.
Εάν θέλετε να εφαρμόσετε τις γνώσεις σας για το SEO στο δικό σας ιστότοπο ή για να κατατάξετε τους ιστότοπους άλλων υψηλότερα, το μονοπάτι “all round” είναι αυτό που πρέπει να επιλέξετε. Αυτό θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα αφού θα ασχοληθείτε με κάθε πτυχή του SEO.
T-Shaped SEO
Εάν θέλετε όμως να γίνετε επαγγελματίας στο SEO, μπορείτε να ακολουθήσετε και το “t-shaped” μονοπάτι. Η έννοια του “t-shaped SEO” είναι να εμβαθύνετε πολύ σε μία κατηγορία του SEO ώστε να γίνετε ειδικός σε αυτήν.
Το να είσαι ένας “t-shaped SEO” σημαίνει ότι έχεις ευρεία γνώση όλων των πραγμάτων στο SEO αλλά παράλληλα να ειδικεύεσαι σε έναν συγκεκριμένο τομέα. Ο τομέας στον οποίο επιλέγετε να ειδικευτείτε πρέπει να είναι αυτός στον οποίο είστε καλύτεροι και απολαμβάνετε περισσότερο.
Άλλοι επιλέγουν το Link Building για να εμβαθύνουν, όπως φαίνεται στην εικόνα παραπάνω. Άλλοι εμβαθύνουν στο Technical SEO, άλλοι στο Keyword Research ενώ υπάρχουν και εκείνοι που τους αρέσει το Competition Analysis. Υπάρχουν πολλές πτυχές του SEO άρα και πολλές ευκαιρίες για να εμβαθύνεις.
Το να γίνεται ειδικός σε μία κατηγορία είναι μια καλή ιδέα εάν μαθαίνετε SEO για να το εξασκήσετε επαγγελματικά. Αλλά αν θέλετε να κατατάξετε ιστότοπους πελατών σας ψηλότερα, είναι πιθανώς καλύτερο να διατηρήσετε τα πράγματα ελαφρώς ευρύτερα και να παραμείνετε σε μία από τις τέσσερις κύριες πτυχές του SEO.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, θα πρέπει πάντα να δοκιμάζετε αυτά που μαθαίνετε στον ιστότοπό σας. Εδώ συμβαίνει η αληθινή μάθηση.
Σχόλιο
Για να γίνεις “T-shaped SEO”, πρέπει πρώτα να γίνεις “all round SEO”
Κρατήστε το σφυγμό
Παρά τα όσα λένε πολλοί άνθρωποι, οι βασικές αρχές του SEO μετά βίας αλλάζουν. Όμως τα μικρά πράγματα αλλάζουν συνεχώς. Υπάρχουν ενημερώσεις της Google πολλές φορές το χρόνο, αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης χειρίζονται πτυχές του τεχνικού SEO, έξυπνοι άνθρωποι που έρχονται με νέες τακτικές κ.λπ.
Έχοντας αυτό κατά νου, ενώ δεν πρέπει να περνάτε όλη την ημέρα κάθε μέρα διαβάζοντας ειδήσεις SEO, είναι σημαντικό να κρατάτε το σφυγμό.
Σχόλιο
Sharing is caring. Οπότε εδώ θα μοιραστούμε πολλές πληροφορίες
Εδώ είναι μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό:
Παρακολουθήστε συνέδρια SEO
Το SEO είναι μια μεγάλη βιομηχανία με μεγάλα συνέδρια. Για παράδειγμα, τα μεγάλα συνέδρια προσελκύουν πολλούς χιλιάδες συμμετέχοντες. Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα μικρότερα συνέδρια σε όλο τον κόσμο. Όλα αυτά είναι μέρη όπου οι ομοϊδεάτες που κάνουν SEO μοιράζονται γνώσεις και τακτικές, επομένως υπάρχουν πολλά να μάθετε από τη συμμετοχή σας.
Ακόμα και αν δεν μπορείτε να συμμετέχετε σε αυτά, μπορείτε εύκολα να διαβάζετε τα πρακτικά τους ή να βλέπετε βίντεο για αυτά.
Διαβάστε τις ειδήσεις SEO
Σχεδόν κάθε μέρα βγαίνουν νέα από τη βιομηχανία του SEO. Αυτά μπορεί να είναι κάποια αλλαγή στις μηχανές αναζήτησης, κάποιο case study, κάποια νέα έρευνα κ.α.. Ακόμα και αν δεν είστε επαγγελματίας του SEO, διαβάζοντας τις ειδήσεις μπορείτε να πάρετε αρκετές πληροφορίες για το SEO.
Διαβάστε SEO Βlogs
Όπως αυτό που διαβάζετε, όπου συχνά δημοσιεύουμε μοναδικές ιδέες, διαδικασίες και μελέτες. Υπάρχουν πάρα πολλά Blogs για το SEO που αξίζει να διαβάσετε. Προσφέρουν δωρεάν σημαντικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να γίνετε καλύτεροι στο SEO.
Αν είστε αρχάριοι…
Δείτε SEO videos ή ακούστε podcasts
Αν και γενικά η παρακολούθηση videos και podcasts μπορεί να είναι σπατάλη χρόνου, εάν μόλις ξεκινάτε με το SEO θα σας ήταν χρήσιμα. Ιδιαίτερα με τα videos μπορείτε να πάρετε σε σύντομο χρονικό διάστημα πολλές πληροφορίες. Αυτά θα σας παρέχουν μία γενική γνώση γύρω από το SEO. Για να εμβαθύνετε όμως, θα πρέπει να πάτε σε άρθρα, ειδήσεις και κυρίως στην πράξη.
Αν είστε πιο προχωρημένοι…
Διαβάστε Papers και πρακτικά συνεδρίων
Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, το SEO μελετάται επιστημονικά. Υπάρχουν πανεπιστήμια στο εξωτερικό που ασχολούνται με αυτό και ερευνητές δημοσιεύουν papers πολύ συχνά. Στοιχεία για μελέτες πάνω στο SEO μπορείτε να βρείτε και σε πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων (διαφορετικών από τα συνέδρια των εταιρειών). Στις μελέτες αυτές μπορείτε να δείτε να γίνεται πολύ μεγάλη εμβάθυνση στο τεχνικό κομμάτι του SEO.
Σχόλιο
Εδώ θα πούμε ένα “μυστικό” που είναι αντίθετο στην Ελληνική νοοτροπία του δοκησίσοφου. Ανεξάρτητα με το τι έχετε να κάνετε, ελέγχετε πάντα στο διαδίκτυο τι συμβαίνει στον τομέα εξειδίκευσής σας σε όλο τον κόσμο. Αυτό θα σας βοηθήσει πάρα πολύ καθώς θα παρακολουθείτε τις τελευταίες εξελίξεις και θα επεκτείνετε συνεχώς τις γνώσεις σας ανοίγοντας τους πνευματικούς ορίζοντές σας. Μην ξεχνάμε ότι στο εξωτερικό βρίσκονται μπροστά από εμάς σε πολλούς τομείς.
Διδάξτε στους άλλους αυτό που γνωρίζετε
Αυτό μπορεί να φαίνεται αδιανόητο, δεδομένου ότι με αυτόν τον τρόπο βοηθάτε τον ανταγωνισμό. Το να βοηθήσετε τους άλλους μέσω της διδασκαλίας θα σας επιτρέψει να διαδώσετε την γνώση. Μακροχρόνια αυτό είναι προς το συμφέρον όλων μας.
Η διδασκαλία σε άλλους σας βοηθά επίσης να διατηρήσετε και να αφομοιώσετε τη γνώση. Όσο οι άλλοι θα μαθαίνουν από εσάς, εσείς θα εμπεδώνετε τη γνώση που μοιράζεστε.
Ταυτόχρονα, μέσω της διδασκαλίας θα αναδειχθείτε σε ειδικό. Εάν οι άνθρωποι βλέπουν ότι γνωρίζετε καλά ένα αντικείμενο, θα σας εμπιστεύονται και θα επικοινωνούν συχνότερα μαζί σας για να τους κατευθύνετε.
Ωστόσο, εδώ πρέπει να αναφέρουμε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο.
Μην προσπαθήσετε να διδάξετε σε άλλους SEO εκτός εάν ισχύει ένα από τα παρακάτω:
- Έχετε ερευνήσει διεξοδικά και κατανοήτε τι διδάσκετε.
- Διδάσκετε κάτι που βασίζεται σε προσωπική εμπειρία και δοκιμές (και το έχετε καταστήσει σαφές αυτό το γεγονός).
Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να συνεισφέρετε περισσότερη παραπληροφόρηση σε έναν κλάδο που είναι ήδη γεμάτος από αυτό.
Σχόλιο
Αν και έχουμε γεμίσει σοφούς και δασκάλους, ο κλάδος της πληροφορικής είναι πολύ “πίσω” στην Ελλάδα. Οπότε, το να βοηθήσουμε ώστε το κοινό να μορφωθεί ουσιαστικά είναι κάτι το θεμιτό.
Τελικές σκέψεις
Η μάθηση δεν είναι μόνο η ανάγνωση και η διατήρηση πληροφοριών. Έχει επίσης να κάνει με το να κάνεις πράξη αυτό που διαβάζεις, να δοκιμάζεις αυτά που μαθαίνεις στη θεωρία και να βρίσκεις τρόπους βελτίωσης των όσων γνωρίζεις.
Στο SEO ξεκινήστε από τα ταπεινά και βασικά και με τον καιρό κατευθυνθείτε προς τα πιο σύνθετα θέματα. Δεν είναι κάτι δύσκολο που δεν μπορείτε να μάθετε με επιμονή και υπομονή. Αφήνοντας τα όσα είναι σπατάλη χρόνου, ασχοληθείτε με εκείνα που μετράνε και μελετάτε συνεχώς. Θα καταλήξετε σε ένα καλό αποτέλεσμα.
Εξάλλου, είναι στο αίμα μας να μελετάμε συνεχώς.
Άλλωστε το είπε και ο Απόστολος Παύλος:
Κορ. Α’ 1,22
῞Ελληνες σοφίαν ζητοῦσιν
Πηγή: https://ahrefs.com/blog/learn-seo/ με αρκετές αλλαγές από την Konet