Αγαπητέ πελάτη,
Μετά από την επιτυχημένη ενσωμάτωση του συστήματος ειδοποιήσεων που ανακοινώσαμε πριν από λίγο καιρό, προχωράμε στην μονιμοποίησή και χρήση ως του βασικού συστήματος ειδοποιήσεων για την λήξη των υπηρεσιών σου. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σου για όσο καιρό κράτησε η δοκιμαστική περίοδος και ζητούμε συγγνώμη για τα λάθη (ελάχιστα χάριτι Θεού) που σημειώθηκαν κατ’ αυτήν την περίοδο.
Η πλήρης ενσωμάτωσή του συστήματος ξεκινά από 18/09/2023. Κάθε αυτοματοποιημένο email Καρτέλας Χρέωσης που θα λαμβάνεις από 18/09/2023 και αργότερα, θα περιέχει τα σωστά και ενημερωμένα στοιχεία χρέωσης και διάρκειας των υπηρεσιών σου. Παράλληλα το αυτοματοποιημένο email θα συνοδεύεται από ένα αντίγραφο της Καρτέλας Χρέωσης σε μορφή .pdf αρχείου που θα ενέχει θέση Προτιμολογίου.
Μαζί με την αυτοματοποίηση των Καρτέλων Χρέωσης αυτοματοποιείται και το σύστημα ελέγχου των υπηρεσιών. Πλέον οι ανανεώσεις στις ημερομηνίες των υπηρεσιών καθώς και το suspension ή η διαγραφή των μη εξοφλημένων θα γίνονται αυτόματα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα σταματήσουν να σου έρχονται οι μη αυτόματες ειδοποιήσεις που λάμβανες έως τώρα από το Λογιστήριό μας. Το Λογιστήριο όμως θα συνεχίσει κανονικά να εκδίδει χειροκίνητα τα τιμολόγια τα οποία θα λαμβάνεις στο email σου.
Για την εξόφληση των υπηρεσιών μπορείς να ακολουθείς τις οδηγίες που αναγράφονται στην Καρτέλα Χρέωσης.
Η ενσωμάτωση του συστήματος θα επιτρέψει την περαιτέρω αυτοματοποίηση των διαδικασιών ενώ παράλληλα θα συμβάλει στην καλύτερη, πληρέστερη και πιο έγκαιρη ενημέρωσή σου σχετικά με την λήξη των υπηρεσιών σου.
Ενημερώσεις θα στέλνονται για όλες τις υπηρεσίες πλην των custom εφαρμογών που έχουμε δημιουργήσει. Εφόσον η Konet δημιούργησε μία ξεχωριστή custom εφαρμογή για εσένα, οι ειδοποιήσεις για όποιες χρεώσεις προκύπτουν για αυτήν θα συνεχίσουν να έρχονται με χειροκίνητα emails από το Λογιστήριο.
Εάν έχεις οποιαδήποτε απορία μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Υποστήριξης της Konet για να σου εξηγήσουμε αναλυτικά τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος.
Με εκτίμηση,
Konet