Αγαπητέ πελάτη,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με ένα πρόβλημα που προέκυψε στα προϊόντα της Microsoft και συγκεκριμένα το Office 365.
Μετά από αναφορές που είχαμε για προβλήματα στα Emails, ελέγξαμε εσωτερικά με τους μηχανικούς μας τα συστήματά μας. Το ζήτημα σχετίζεται με τους διακομιστές του M365. Η υποβάθμιση της υπηρεσίας του M365 προκαλεί προβλήματα παράδοσης στα Emails των πελατών μας που χρησιμοποιούν M365. Αυτό πρέπει να επιλυθεί απευθείας από την πλευρά σας και τα αποτυχημένα μηνύματα να αποσταλούν εκ νέου από τους αρχικούς αποστολείς τους.
Παρακάτω είναι κάποια links σχετικά με το πρόβλημα:
https://portal.office.com/servicestatus
https://portal.office.com/adminportal/home#/servicehealth
Όσο διαρκεί το πρόβλημα, προτείνουμε ή να χρησιμοποιήσετε το Thunderbird ως Email Client σας ή να χρησιμοποιήσετε το Webmail σας. Και τα δύο λειτουργούν δίχως προβλήματα.
Η επίλυση του ζητήματος μπορεί να γίνει μόνο από την Microsoft, συνεπώς θα προτείναμε να επικοινωνήσετε μαζί τους.
Περισσότερα για το ζήτημα μπορείτε να βρείτε στις Ανακοινώσεις του konet.gr.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Με εκτίμηση,
Konet