Skip to contentSkip to main navigation Skip to footer

Απόψεις Ειδικών

phishing

Οι απάτες του Διαδικτύου – Μέρος 2ο – Phishing Links

Όπως παρουσιάσαμε στο προηγούμενο άρθρο, υπάρχουν εκατομμύρια τρόποι για να εξαπατηθούν οι χρήστες του Διαδικτύου. Αναλύσαμε, λοιπόν, τις απάτες μέσω Email και αυτή την φορά θα αναλύσουμε τις απάτες μέσω “Phishing Links” δηλαδή “συνδέσμων δολώματα”. Ο όρος Phishing Links αποτελεί παράφραση της αγγλικής φράσης Fishing Link που σημαίνει καλάμι ψαρέματος.

konet-web-browser-search-engine

Ποια η διαφορά μεταξύ Web Browser και Μηχανής Αναζήτησης;

Συχνά συνομιλούμε με κόσμο με προβλήματα στα email τους, την ιστοσελίδα τους, τον υπολογιστή τους. Αφού μας εξηγήσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και εντοπίσουμε την πηγή του προβλήματος, τους ζητάμε να ακολουθήσουν τις οδηγίες μας με σκοπό να το επιλύσουν. Παρότι οι οδηγίες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο και μεθοδολογία ώστε να είναι απλές στην κατανόηση και υλοποίηση, εντούτοις ένα σημαντικό μέρος των πελατών αδυνατεί να τις εκτελέσει.

konet-isxyra-passwords

7 τρόποι για να προστατέψετε τους λογαριασμούς σας με ισχυρά Passwords

Κάθε χρήστης του Διαδικτύου έχει πλέον στην κατοχή του τουλάχιστον ένα λογαριασμό Email, ένα λογαριασμό E-banking και ένα λογαριασμό για τα κρατικά φορολογικά συστήματα. Το σύνηθες βέβαια είναι να διαθέτει πολύ περισσότερους λογαριασμούς σε πολλές διαφορετικές τοποθεσίες. Για τη δική του ασφάλεια, νομική και προσωπικών δεδομένων, οφείλει να προστατεύει τους λογαριασμούς του με το βέλτιστο δυνατό τρόπο. Υπάρχουν 2 τρόποι προστασίας των λογαριασμών στο Διαδίκτυο εδώ και αρκετά χρόνια: οι λεγόμενοι “Επαλήθευση ενός βήματος” και “Επαλήθευση δύο βημάτων” (στα αγγλικά One step και Two step Verification).

konet-windows-anavathmisi

Είναι σημαντικό να αναβαθμίζετε τα Windows?

Τα Windows είναι παλιό λογισμικό, όλοι το ξέρουμε, όλοι το χρησιμοποιούμε. Υπάρχουν πολλές εκδόσεις των Windows. Άλλες για PCs, άλλες για Servers, άλλες για κινητά. Κάθε δύο με τρία χρόνια περίπου η Microsoft βγάζει μία καινούργια έκδοση. Πόσο σημαντικό όμως είναι οι χρήστες να αναβαθμίζουν κάθε φορά στη νέα έκδοση;

konet-syntirisi-ypologisti

Είναι σημαντικό να συντηρείτε τον υπολογιστή σας;

Όπως κάθε εργαλείο χρειάζεται συντήρηση για να λειτουργεί αποδοτικά, έτσι και ο υπολογιστής σας απαιτεί τη συντήρησή του σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η απόδοσή του, ο θόρυβος που κάνει κατά την χρήση του και ο χρόνος που θα αντέξει σε λειτουργία ένας υπολογιστής έχουν άμεση εξάρτηση με τη συντήρηση στα μέρη του.

konet-email-frauds-apates

Οι απάτες του Διαδικτύου – Emails – Μέρος 1ο

Δε θα ήταν ούτε ψέμα αλλά ούτε και υπερβολή η άποψη πως κάθε εβδομάδα εμφανίζεται τουλάχιστον ένας νέος τρόπος εξαπάτησης των χρηστών του Διαδικτύου. Εξαιτίας της ευρύτατης χρήσης του Διαδικτύου παγκοσμίως και της ελλιπούς ενημέρωσης των χρηστών του σχετικά με τους κινδύνους αυτού, οι απανταχού απατεώνες βρίσκουν πρόσφορο έδαφος για τις δόλιες πράξεις τους. Τα δε είδη των δόλιων πρακτικών τους είναι τόσα που θα χρειαζόταν να συγγράψουμε πολλούς τόμους για να τα αναφέρουμε όλα αναλυτικά. Ως εκ τούτου, θα αναφέρουμε επιγραμματικά μόνο όσα απασχολούν το μέσο χρήστη. Στο 1ο Μέρος αυτής της σειράς άρθρων θα επικεντρωθούμε γύρω από τις απάτες που γίνονται μέσω των Emails.

konet-asfaleis-agores

Πως μπορώ να κάνω ασφαλείς αγορές στο Διαδίκτυο

Υπάρχει η λαϊκή ρήση “Ό,τι πληρώσεις, θα πάρεις”, η οποία ίσχυε σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό. Όχι πλέον όμως. Ιδιαίτερα μέσω της χρήσης του Διαδικτύου όπου δε μπορούμε να δούμε από κοντά και να επεξεργαστούμε το προϊόν ή την υπηρεσία που αγοράζουμε, δε μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ευθύς εξ αρχής για την ποιότητα που θα λάβουμε και αν θα το λάβουμε εν τέλει. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να ψάχνουμε, να ελέγχουμε εις βάθος και να διασταυρώνουμε το ποιόν και του προμηθευτή αλλά και του αντικειμένου/υπηρεσίας που λαμβάνουμε. Ειδικά στο χώρο του Web Hosting στην Ελλάδα για τον οποίο μπορούμε να μιλήσουμε με μεγάλη σιγουριά, υπάρχει Η Εξαπάτηση (με κεφαλαία γράμματα) του καταναλωτή.

konet-gdpr-ti-einai

GDPR – Τι είναι και τι μέτρα πρέπει να λάβετε

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων, ή αλλιώς GDPR, είναι πλέον γεγονός. Κάθε επιχειρήση εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι υποχρεωμένη να εναρμονιστεί με τις διατάξεις του έως και τις 25 Μαΐου 2018. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι δυνατόν να αντιμετωπίσει πρόστιμα μέχρι και 20 εκ. ευρώ ή 4% του τζίρου της. Η εφαρμογή του προωθεί την αλλαγή του τρόπου χρήσης των δεδομένων των πολιτών στο επίπεδο του Digital Marketing.