Skip to contentSkip to main navigation Skip to footer

Προβλήματα SMTP για αποστολές Email μέσω ISPs

Προβλήματα SMTP για αποστολές Email μέσω ISPs

Από την σταθερότητα της σύνδεσής σας στο διαδίκτυο εξαρτάται η ποιότητα της δουλειάς σας. Αν η σύνδεση έχει προβλήματα, δεν θα μπορείτε να δουλέψετε αποδοτικά. Για αυτό στην Konet προσπαθούμε να σας κρατούμε ενήμερους σχετικά με όποιο πρόβλημα προκύψει ώστε να ξεπεράσετε άμεσα.

Από τις αρχές Ιουνίου παρατηρείται πρόβλημα στις αποστολές Email σε όσους πελάτες κάνουν χρήση των SMTP Servers εξερχόμενης αλληλογραφίας των ISPs (Internet Service Providers – στα Ελληνικά, Παρόχων Σύνδεσης Διαδικτύου). Εάν χρησιμοποιείτε και εσείς τους servers των ISPs για τις αποστολές των Emails σας, ενδεχομένως να έχετε και εσείς το ίδιο πρόβλημα.

Τα μηνύματα επιστροφής που λαμβάνουν όσοι έχουν το πρόβλημα είναι του τύπου:

Το μήνυμά σας δεν έφτασε σε μερικούς ή σε όλους τους παραλήπτες στους οποίους απευθυνόταν.

      Θέμα:     example.com

      Αποστολή: ΧΧ/ΧΧ/2020 00:00 μμ

Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με τους παρακάτω παραλήπτες:

      ‘example@example.com’ στις ΧΧ/ΧΧ/2020 00:00 μμ

      554 5.7.1 : Data command rejected: SMTP authentication is required for mail delivery

Το μήνυμα αυτό προκύπτει διότι υπάρχουν προβλήματα στις αποστολές των Emails μέσω των Servers των ISPs, και όχι στους Servers της Konet. Δεν γνωρίζουμε πότε θα επιλυθεί το πρόβλημα, για αυτό σας συστήνουμε να χρησιμοποιείτε τους Servers της KONET για τις αποστολές των Email σας.

Εάν αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα και διαπιστώνετε ότι ορισμένα Emails σας δεν παραδίδονται στους παραλήπτες, συστήνουμε:

  • να αλλάξετε τον SMTP Server στον Email Client σας από mailgate.example.com ή οτιδήποτε παρόμοιο σε mail.example.com όπου στην θέση του “example.com” θα δώσετε το domain σας,
  • να ενημερώσετε τις θύρες εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε στο οδηγό με τις Ρυθμίσεις για τον Email Client που θα βρείτε στη Γνωσιακή Βάση μας.

Εάν διαπιστώσετε το πρόβλημα και δυσκολεύεστε να το επιλύσετε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας είτε γραπτώς με το Τμήμα Υποστήριξης είτε τηλεφωνικώς στο 2310 501 800 ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.

Konet

Τμήμα Υποστήριξης

Photo by Compare Fibre on Unsplash